KONFERENCE EVENT VISION

KONFERENCE ZAMĚŘENÁ NA AKTUÁLNÍ EVENT MARKETINGOVÁ TÉMATA ZA ÚČASTI ZAHRANIČNÍCH SPEAKERŮ

Case studies od předních českých zadavatelů - Inspirace od nejlepších zahraničních agentur - Eventy jako součást marketingového mixu - Hybridní a aktivační eventy - Budoucnost eventů – trendy, inovace - Měřitelnost eventů - Phygital marketing

Speakeři

MARY KIRILLOVA

Baltic Event Industry Club

Představení baltických eventových cen a ukázka vítězných prací.

MARY KIRILLOVA

Profil

Mary Kirillova je generální ředitelkou pobaltského sdružení eventových profesionálů – Baltic Event Industry Club.

Mezi cíle Baltic Event Industry Club (BEIC) patří propagace celého region Baltského moře jako ideální lokace pro akce všeho druhu. Dále také podporuje prioritní účast členů sdružení na mezinárodních B2B akcích (ať už jako delegáti nebo mluvčí) a konstantně pracuje na vytvoření kompletní databáze kontaktů z eventového prostředí v Pobaltí.

Členové BEICu jsou největší eventové agentury a poskytovatelé eventových služeb sídlící v regionu baltského moře. Tito členové jsou rozhodujícími zástupci a representanty svých zemí.

V roce 2016 Mary Kirillova uspořádala první baltsko-nordické eventové forum pro eventové agentury a korporátní společnosti v Pobaltí. Akce Baltic For Events se během dvou let stala unikátním eventem, kde se tváří v tvář setkává více než 400 eventových odborníků z pobaltských států, Německa, Polska, Ruska, Finska a Skandinávie.

V roce 2018 se poprvé uskutečnila akce Baltic-Nordic Event Awards, do které bylo přihlášeno přes 130 projektů uskutečněných v různých koutech pobaltského regionu.

V roce 2020 se akce Baltic-Nordic Event Forum a Amber Event Awards odehrají v Stockholmu.

MAARTEN VANNESTE

Meeting Design Institute

Nejnovější trendy v konferencích.

MAARTEN VANNESTE

Profil

Maarten Vanneste založil v roce 1982 - když mu bylo pouhých 18 let - společnost ABBIT VIDEO. Od té doby se tato společnost rozrostla z malé AV firmy na agenturu nabízející full-service meeting design. Po 30 letech, které Maarten Vanneste věnoval ustavičné práci, je nyní považován za vůdce a vizionáře v MICE sektoru se zaměřením na meeting design. V rámci CMM programu (Certificate In Meeting Management) se jeden z jeho největších projektů stal realitou – Meeting Design Institute (2006). Meeting Design Institute je organizace, která vzdělává eventové profesionály o meeting designu a seznamuje je s dostumnými nástroji. Dále také organizuje akce se zaměřením na meeting design (např. FRESH Conference) a edukativní akce (např. 5ti denní školení o meetingové architektuře). V roce 2007 Maaren publikoval průlomovou knihu “Meeting Architecture, a manifesto”, která se stala oborovým bestsellerem a strhla lavinu vzdělávacích projektů na mezinárodní úrovni. V roce 2013 vyšla další publikace z Maartenovi produkce – Meeting Architecture Process (MAP), cvičebnice poskytující praktické informace o metodologii designu meetingů. Maarten je vlivný inovátor, autor, školitel a řečník. Pro svojí oddanost a vytvrvalou práci byl v roce 2015 oceněn cenou IMEX Academy Award a v roce 2011 cenou MPI RISE Award for Industry Leadership. "Maarten Vanneste založil v roce 1982 - když mu bylo pouhých 18 let - společnost ABBIT VIDEO. Od té doby se tato společnost rozrostla z malé AV firmy na agenturu nabízející full-service meeting design. Po 30 letech, které Maarten Vanneste věnoval ustavičné práci, je nyní považován za vůdce a vizionáře v MICE sektoru se zaměřením na meeting design. V rámci CMM programu (Certificate In Meeting Management) se jeden z jeho největších projektů stal realitou – Meeting Design Institute (2006). Meeting Design Institute je organizace, která vzdělává eventové profesionály o meeting designu a seznamuje je s dostumnými nástroji. Dále také organizuje akce se zaměřením na meeting design (např. FRESH Conference) a edukativní akce (např. 5ti denní školení o meetingové architektuře). V roce 2007 Maaren publikoval průlomovou knihu “Meeting Architecture, a manifesto”, která se stala oborovým bestsellerem a strhla lavinu vzdělávacích projektů na mezinárodní úrovni. V roce 2013 vyšla další publikace z Maartenovi produkce – Meeting Architecture Process (MAP), cvičebnice poskytující praktické informace o metodologii designu meetingů. Maarten je vlivný inovátor, autor, školitel a řečník. Pro svojí oddanost a vytvrvalou práci byl v roce 2015 oceněn cenou IMEX Academy Award a v roce 2011 cenou MPI RISE Award for Industry Leadership.

LARS-UWE BLEHER

Atelier Markgraph

Co je nového? Nové formáty a storytelling strategie.

LARS-UWE BLEHER

Profil

Profesor Lars Uwe Bleher je partnerem a jednou z tvůrčích hlav Ateliéru Markgraph – předního světového studia na zprostředkovávání prostorových zážitků.

Více než 30 let, Markgraph provází společnosti a instituce po rozhraní digitální a analogové komunikace. Cíl: vytvořit pohlcující zážitky od výstav přes veletrhy až po rozšířenou realitu (AR). Bleherovy interdisciplinární a vysoce integrované projekty v oblasti kultury, vědy a podnikání utváří špičkové výstavní prostředí, za jejichž design získal řadu ocenění a mnoho zmínek v tisku. Po několika letech výuky a aplikovaného výzkumu v USA, profesor Bleher je v současné době vedoucím oddělení Nových médií na Darmstadské univerzitě aplikovaných věd. Lars je dále také domácí i mezinárodní řečník a odborný porotce.

MILOSLAV TUČEK

Česká spořitelna

Jak nadchnout zaměstnance na největším firemním festivalu v Čechách.

MILOSLAV TUČEK

Profil

O přednášce: Největší banka v ČR - Česká spořitelna – prošla v loňském roce velkými změnami. Celofiremní party Spořka fest měla být poděkováním za překonání náročného období a oslavou dvou významných výročí - 25 let dceřiné společnosti (Stavební spořitelna) a 200 let od založení mateřské společnosti Erste Group. Chtěli jsme zaměstnancům ukázat, že si jich banka váží a že jsou důležitou součástí 200letého příběhu. Chtěli jsme zvýšit hrdost zaměstnanců a zvýšit počet interních fanoušků.

Bio: Miloslav Tuček Patnáct let v interní komunikaci velkých korporací člověka zocelí a naučí ho různému řemeslu. Někdy je to plánovač pětiletek, někdy kreativec, někdy hosteska a někdy i bedňák. Posledních 7 let mám tu kliku, že můžu být součástí týmu nadšených lidí a podílet se “lovu“ fanoušků. Cílem Spořky totiž není mít zaměstnance, ale fanoušky, kteří za svou firmu kopou. Věřím, že naše komunikace a eventy tomu napomáhají. #jsmesporka #sporkafest #fanousci #interka

SANDRA PLACHÁ

Mercedes-Benz Cars Česká republika

Eventy pohledem zadavatelů.

SANDRA PLACHÁ

Profil

Profesionální život Sandry byl vždy spojen s auty. Začala v Sixt car a poté se přesunula do FCA, již jako marketingový specialista na lehká užitková vozidla. V rámci společnosti se přestěhovala do Maďarska a získala tak další cenné zkušenosti. Jako vedoucí marketingu působila také v KIA MOTORS CZECH. V posledních 3 letech pracuje Sandra jako vedoucí marketingu ve společnosti Mercedes-Benz Cars Česká republika. Jejím posláním v rámci této pracovní pozice je změnit vnímání značky a přilákat mladší cílovku.

JAN KUBINEC

Česká eventová asociace

Budoucnost eventů v ČR

JAN KUBINEC

Profil

Jan Kubinec (předseda ČEA)

Po studiu na VŠE nastoupil do společnosti ACNielsen, kde pečoval o mezinárodní zákazníky. V 90-tých letech tak byl jedním z průkopníků Category Managementu ve střední a východní Evropě. Následně 10 let pracoval na různých pozicích v marketingu a obchodu Plzeňského Prazdroje a je podepsán pod řadou reklamních kampaní a eventů.

Od roku 2010 má na starost rozvoj pronájmové divize společnosti AV MEDIA, jedné z největších středoevropských společností, poskytující služby v oblasti audio-vizuálních řešení pro eventy. Po transformaci firmy od loňského roku zastává funkci výkonného ředitele AV MEDIA EVENTS, a.s.

Posledních několik let se aktivně věnuje kultivaci českého eventového trhu. Mezi tyto aktivity patří i spoluzaložení České eventové asociace, jejímž je v současnosti předsedou.

LUKÁŠ ERŠIL

Envipor

Bavte se udržitelně – eventy bez dopadu

LUKÁŠ ERŠIL

Profil

Lukáš Eršil vedl kampaně Vlajka pro Tibet a Do práce na kole. V současnosti působí jako hlavní konzultant Magistrátu hl. m. Prahy v rámci aktivit Čistou stopou Prahou. Od roku 2014 je jednatelem společnosti Envipor, s.r.o., která poskytuje environmentální poradenství a realizace. Je spoluzakladatelem iniciativy Biokoridor.cz – reklama v krajině na 100 let.

Bavte se udržitelně – eventy bez dopadu Velké společenské akce s sebou obvykle nesou velkou spotřebu. Energií, materiálu, ale i lidské práce. A výsledkem často bývá spousta odpadu, ale hlavně ještě více dopadu. Pojďme se pobavit o tom, jak snížit impakt akce a i ten kompenzovat životnímu prostředí v rámci lokálních programů. Bez zbytečné dopravy, bez plýtvání, s udržitelným a zdravým cateringem a dobrými sousedskými vztahy…

JAKUB LOOS

Jan Becher Pernod Ricard

Eventy pohledem zadavatelů.

JAKUB LOOS

Profil

Jakub Loos pracuje ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard, kde působí jako manažer Becherovky pro Českou Republiku. Své zkušenosti se zážitkovým marketingem utužil již ve společnosti The Coca-Cola Company, kde pracoval necelých 10 let na několika pozicích, například jako brand manažer, nebo event manažer.

JINDŘICH TRAPL

XLAB

The great show, technologické a vizuální (ne)možnosti

JINDŘICH TRAPL

Profil

Jindřich Trapl (CEO XLAB )

Jeden z průkopníků vizuálních technologií a VJingu v ČR. V roce 2011 se stal spoluzakladatelem společnosti XLAB, kde momentálně působí jako CEO. Jindřich stojí za kreativním konceptem největších tuzemských i velkých zahraničních akcí, z nichž můžeme jmenovat historické mappingy na Národní muzeum v Praze r. 2018 a r. 2019, velkých českých i zahraničních koncertů a tour a celé řady interaktivních instalací.V roce 2016 stál u zrodu firmy XLAB REALTIME v USA.

LUKÁŠ KOBERNA (KOBBI)

XLAB REALTIME

The great show, technologické a vizuální (ne)možnosti

LUKÁŠ KOBERNA (KOBBI)

Profil

Lukáš Koberna (Kobbi) (CEO XLAB REALTIME)

Spoluzakladatel XLAB, v současné době působí jako CEO společnosti XLAB REALTIME se sídlem v NEW YORKU. Kobbi se specializuje na implementaci nových technologických postupů v oblasti realtime grafiky. Podílí se na velkých projektech s celosvětovým přesahem pro klienty jako je OSN, COTY, hudební skupinu MANOWAR a také pro největší sportovní federální ligy v USA.

© 2020 All rights reserved