Konference

Eventová konference se zahraničními speakry a aktuálními tématy v event marketingu.

Program

8:30

OPENING, snídaně

9:00

ÚVODNÍ SLOVO

Kateřina Horynová ředitelka Event Festu
Norbert Pýcha zakladatel Event Festu

1. BLOK

9:10 Sjoerd Weikamp Eventbranche.nl keynote speaker #EventTrends2019
9:50 Martin Kotek AVRAR speaker Zapojení VR a AR v event marketingu
10:15 Radka Vondrašová KKCG speaker Eventy jako inspirace

10:45 - 11:10

Coffee break

2. BLOK

11:10 Beatrix Mourer Magic Garden keynote speaker Jak vybudovat nejkreativnější francouzskou eventovku
11:50 Eva Veisová Ipsos speaker Spotřebitelské trendy pro rok 2019
12:15 Andrea Faflíková Lego Group speaker Eventy v LEGO Group - vyhodnocení jejich efektivity v rámci marketingového mixu

12:45 - 14:05

Oběd

3. BLOK

14:10 Ilaria Granato ADC Group keynote speaker Bea World Festival - inspirujte se nejlepšími světovými eventy
15:00 Jan Kubinec ČEA speaker Představení shortlistovaných prací Výročních cen ČEA

Speakeři

Beatrix Mourer

Magic Garden, majitelka, kreativní ředitelka

Jak vybudovat nejkreativnější francouzskou eventovku

Beatrix Mourer

Profil

Spoluzakladatelka Magic Garden (1998), kreativní a umělecká ředitelka všech kampaní produkovaných agenturou, mezi něž patří například Samsung LifeChanger Park (první zábavní VR park na světě), 100. výročí francouzského leteckého průmyslu na na Champs-Elysées nebo mezinárodní oslava 70. výročí vylodění v Normandii.

Je také členkou představenstva L'Evenement - asociací francouzských eventových agentur.

Byla zvolena za nejlepší kreativní ředitelku osobností roku v rámci European Best Event Awards 2014, za design a scénografii v  roce 2015 v rámci heavent Awards a obdržela více než 80 francouzských či evropských ocenění.

V letech 2014 a 2016 získala také dvakrát ocenění European Best Event Awards.

Sjoerd Weikamp

EventBranche.nl, majitel a šéfredaktor

#EventTrends2019

Sjoerd Weikamp

Profil

Sjoerd Weikamp (39) je vlastníkem a šéfredaktorem nejoceňovanější holandské event-media platformy EventBranche.nl. Každý rok publikuje #EventTrends, ve kterých se snaží přinést přehled o tom, jakým směrem se bude eventový průmysl ubírat - kde jsou výzvy a příležitosti. Pro tento rok EventBranche.nl stanovil jako 3 z 20 trendů pro rok 2019 témata: "Say bye to the Stage", "Influencereventmarketing" a "Events as a trustworthy motor for your Branding-campaign".

Dívá se ale také na příležitosti v eventovém businessu. "Síla eventmarketingu v rámci velkých sociálních témat, to bude moje číslo jedna. Demonstrujeme, vyřváváme jeden na druhého, používáme televizní pořady nebo sociální média, abychom naše diskuse více oživili ... ale proč nepoužívat životní sílu? Dát lidi dohromady, dovolit jim na sebe vzájemně působit, inspirovat je novými nápady, změnit svět ... Pevně věřím, že náš business v roce 2019 poroste nad rámec marketingu a obchodní komunikace. Samozřejmě vám přineseme ty nejlepší nápady a příklady přímo ze srdce live marketingu, stejně jako inspiraci pro vás všechny na EventFestu 29. března. Pevně věřím v sílu event marketingu a live komunikace jako nejsilněšího nástroje v komunikačním mixu a ukážu vám proč na těch nejlepších příkladech," říká Sjoerd Weikamp, jehož společnost vyhrála Best Event Awards za Gouden Giraffe Event Awards - holandské ocenění za nejlepší event marketingovou a live komunikaci v Nizozemsku: youtu.be/M5CcB-vGZE8

"Máte-li nějaké dotazy, dejte mi prosím vědět a já se na ně pokusím odpovědět nebo vám je sdělím osobně v Praze 29. března."

Ilaria Granato

ADCGroup, business development manager

Bea World Festival - inspirujte se nejlepšími světovými eventy

Ilaria Granato

Profil

Ilaria se narodila se v Římě v roce 1985 a v 21 letech se přestěhovala do Paříže. Získala magisterský titul v oboru komunikace na Université Sorbonne Nouvelle. Ve francouzském hlavním městě začala svou kariéru organizováním lékařských konferencí. V roce 2011 nastoupila do týmu Cristal Festival jako country manažer pro Itálii. O dva roky později se vrátila do svého rodného města a začala své dobrodružství spojené s Bea World. Za posledních šest let je Ilaria manažerem obchodního rozvoje tohoto mezinárodního eventového festivalu, rozhodujícím způsobem přispívá k popularitě a zvyšujícímu renomé evetových cen, které se v rámci BEA udělují. A i díky tomu se BEA stala důležitým měřítkem ve světě event marketingu a live komunikace.

Jan Kubinec

Česká eventová asociace, předseda

Představení shortlistovaných prací Výročních cen ČEA

Jan Kubinec

Profil

Po studiu na VŠE nastoupil do společnosti ACNielsen, kde pečoval o mezinárodní zákazníky. V 90-tých letech tak byl jedním z průkopníků Category Managementu ve střední a východní Evropě. Následně 10 let pracoval na různých pozicích v marketingu a obchodu Plzeňského Prazdroje a je podepsán pod řadou reklamních kampaní a eventů.

Od roku 2010 má na starost rozvoj pronájmové divize společnosti AV MEDIA, jedné z největších středoevropských společností, poskytující služby v oblasti audio-vizuálních řešení pro eventy. Po transformaci firmy od loňského roku zastává funkci výkonného ředitele AV MEDIA EVENTS, a.s.

Posledních několik let se aktivně věnuje kultivaci českého eventového trhu. Mezi tyto aktivity patří i spoluzaložení České eventové asociace, jejímž je v současnosti předsedou.

Martin Kotek

AVRAR, prezident

Zapojení VR a AR v event marketingu

Martin Kotek

Profil

Poradce, mentor a aktivní iniciátor spolupráce akademického, privátního a veřejného sektoru v oblasti digitalizace.

Ředitel konference Czech VR Fest, zakladatel a prezident Asociace virtuální a rozšířené reality a vedoucí Centra pro digitalizaci a vzdělávací technologie při ČVUT CIIRC.

Eva Veisová

Executive Director, ředitelka Ipsos UU - divize zaměřené na kvalitativní výzkumy a insighty

Spotřebitelské trendy pro rok 2019

Eva Veisová

Profil

Eventy musí nebo by měly být ruku v ruce se spotřebitelskými trendy. Pohled výzkumné agentury Ipsos na aktuální trendy chování vašich zákazníků či potenciálních zákazníků.

Eva Veisová - Eva se v oblasti výzkumu trhu pohybuje již více než 20 let a má bohaté zkušenosti s kvalitativním i kvantitativním výzkumem ve většině výzkumných oblastí (např. FMCG, finance, retail, IT, telekomunikace, automotive). Působí jako facilitátorka workshopů, moderátorka a konzultantka. Působí jako lektorka výzkumu trhu na Karlově univerzitě, Západočeské univerzitě v Plzni a VŠE v Praze. Před nástupem do Ipsosu byla ředitelkou Synovate ČR a SR a byla i předsedkyní Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR. Eva má doktorský titul v oboru Sociologie se specializací na metodologii výzkumu z Univerzity Karlovy v Praze.

Andrea Faflíková

LEGO Group, Senior Brand Relations & Events Manager

Eventy v LEGO Group - vyhodnocení jejich efektivity v rámci marketingového mixu

Andrea Faflíková

Profil

V LEGO Group má na starosti nastavení strategie PR, korporátní komunikace & Eventů pro region Ruska, Střední Evropy, Blízkého Východu a Afriky (REEMEA). Před nástupem do LEGO Group byla zodpovědná za vedení společnosti Junior Football, jejímž cílem bylo podporovat mládežnický fotbal v České republice a vedla divizi korporátní komunikace v agentuře Euro RSCG / Havas, kde byla později zodpovědná za marketing, PR a interní komunikaci.

Radka Vondrašová

KKCG, marketing specialist

Event jako inspirace

Radka Vondrašová

Profil

Radka Vondrašová pracuje jedenáctým rokem v mezinárodní skupině KKCG, která patří jednomu z nejúspěšnějších českých podnikatelů Karlu Komárkovi. Je zodpovědná za eventy na nejvyšší úrovni, které se vyznačují výjimečnou kreativitou, bezchybnou logistikou, propracovaným zvacím procesem stejně tak jako absolutním důrazem na každý detail akce. „Inspirace je důležitou součástí každého eventu. Vždy dbáme na vzájemné propojení jednotlivých součástí akce: od kreativního nápadu, který co nejlépe vystihuje její obsah, až po lokaci a hosty, kterým je event určen. Často se staráme o hosty z nejvyšších pater byznysu, kteří jsou zvyklí na vysoký standard,“ popisuje práci, která je pro ni i významnou životní náplní. Často čerpá ze svých předchozích zkušeností. Před nástupem do korporátního světa totiž pracovala více než deset let v pražských divadlech. Tady uplatnila jak svoji kreativitu, tak své vzdělání z DAMU, kde vystudovala divadelní produkci. Ve svém příspěvku se zaměří jak na nejlepší nápady, které měla možnost realizovat, tak na praktickou část své práce. Ta spočívá v efektivní spolupráci s agenturou, ale také v detailní přípravě akce uvnitř KKCG, kde je kladen důraz především na servis pro hosty jak při lokálních, tak i mezinárodních special eventech.

© 2019 All rights reserved