Konference

Opět pro vás připravujeme eventovou konferenci se zahraničními speakry.
Detaily zveřejníme během listopadu.

Petr Tomáš

Profil

Petr má dlouholeté zkušenosti v oblasti marketingového výzkumu, ať už kvalitativního nebo kvantitativního. Zkušenosti, které nasbíral ve výzkumných agenturách Ipsos a TNS, úročí v mediální agentuře Wavemaker, kde se zabývá nejen výzkumy, ale i propojování výzkumných a mediální dat, ať už offlinových, nebo onlinových.

Přednáška

BrandVibe: Víte, jaký vliv má sponzoring eventů na vnímání Vaší značky?

My ano. Vymysleli jsme velmi unikátní a na českém trhu zatím neexistující přístup, jak měřit dopad eventů – primárně venkovních akci na značku. Dokážeme tedy přinést ke klientům nejen odpověď, jestli se event líbil, či nikoli, ale díky porovnávání výsledků vůči kontrolní skupině, také dopad na značku (znalost, preference, zvažování a pod), informaci o tom, které části eventu byly nejnavštěvovanější, případně kam příště umístit logo apod. Vše již funguje jak v Čechách, tak na Slovensku, takže máme v ruce řadu reálných case studies.

Klára Honzíková

Profil

Klára Honzíková se eventům věnuje od malička. Organizovala vše od narozeninových oslav, přes filmové a knižní premiéry Harryho Pottera, až po konference po celém světě. Miluje výzvy, nad kterými okolí nevěřícně kroutí hlavou a ona si naopak díky nim plní sny. Už šestým rokem pořádá akce pro Socialbakers, z nichž nejznámější je konference Engage Prague, a ve svém volném čase zvládá pracovat na dalších projektech. Mimojiné pracovala pro tenisové Australian Open a podílela se také na organizaci Laver Cupu, který proběhl vloni v září v Praze.

Přednáška

Jak neusnout na vavřínech?

Vladimír Strejček

Profil

Vladimírova zkušenost s komerční ilustrací se datuje od roku 1998. V roce 2002 založil studio DRAWetc., které stojí na samé špičce české komerční ilustrace. Spolupracuje s celou řadou českých a slovenských umělců a pro klienty poskytuje tzv. visual fullservice.

Aktivně se podílí na kultivaci české ilustrátorské scény – ať už pořádáním různých eventů, mezinárodní ilustrátorské soutěže RAW nebo rozvíjením nových talentů, poskytováním praxe přímo ve studiu.

Je odborníkem na ilustrační licence a českou ilustrační scénu. Přednáší základy komerční ilustrace studentům uměleckých škol. Ve svém volném čase se věnuje komiksům.

Přednáška

Vizuální trendy na eventech aneb jak vyrazit účastníkům dech

Vizuálno jako zážitek, prostředek zábavy a interaktivní zapojení hostů tak, aby se o vaší akci mluvilo ještě dlouho poté.

Renata Zikmundová

Profil

Již více než 20 let se věnuje firemním eventům, organizování incentivních zážitkových cest, teambuildingů a dalších aktivit podporujících loajalitu ke značce/firmě.

  • 1997 – 2008 event manager (výstavy, kulturní akce), právník
  • 2008 – 2010 nezávislý turistický průvodce (Svatá Lucie)
  • 2010 – 2011 office manažerka obchodního ředitele (organizování firemních setkání, konferencí a teambuildingových aktivit + vedení kanceláře)
  • 2011 – 2013 tisková mluvčí a manažerka interní komunikace (organizování firemních akcí pro zaměstnance, teambuildingových aktivit, vedení firemního časopisu)
  • duben 2013 – vstup do AXA (organizování firemních konferencí, pracovně-společenských setkání, incentivních zájezdů, teambuildingů apod.)

Přednáška

Eventy jako motivace

Eva Veisová

Profil

Eva se v oblasti výzkumu trhu pohybuje již více než 20 let a má bohaté zkušenosti s kvalitativním i kvantitativním výzkumem ve většině výzkumných oblastí (např. FMCG, finance, retail, IT, telekomunikace, automotive). Působí jako facilitátorka workshopů, moderátorka a konzultantka.

Působí jako lektorka výzkumu trhu na Karlově univerzitě, Západočeské univerzitě v Plzni a VŠE v Praze. Před nástupem do Ipsosu byla ředitelkou Synovate ČR a SR a byla i předsedkyní Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR.

Eva má doktorský titul v oboru Sociologie se specializací na metodologii výzkumu z Univerzity Karlovy v Praze.

Přednáška

Generace Y a Generace Z – mýty a fakta

Spotřebitelské chování se vyvíjí někdy tak rychle, že je často náročné jej předvídat. Jaké mají názory, jaký je životní styl a spotřební chování zástupců postmoderny – Generace Y a Generace Z (16-22 let)?

Tomáš Preněk

Profil

Tomáš zastává ve fullservisové agentuře Bistro pozici Client Service Directora a New Business Directora. Jednou z hlavních filozofií Bistro Agency je doručení customer experience se značkou či produktem v offline i online prostředí. Právě tento přístup pomáhá Bistru vystoupit z řady ostatních agentur a získávat si důvěru klientů při realizaci lokálních i mezinárodních kampaní.

Přednáška

Eventy a digitální marketing - perfektní kombinace

Angeles Moreno

Profil

Angeles Moreno se specializuje na podnikání. To co ji odlišuje od ostatních je její zaměření na obchodní hodnoty, zkušenosti zákazníků a design eventů. Zabývá se tím, jak tyto koncepce mohou vést k mimořádným událostem se zaměřením na změnu chování účastníků akcí.

Angeles Moreno založila projekt The Creative Dots, který se specializuje na analýzu a hodnocení postupů a metod v rámci eventových oddělení. Odborníkům a firmám z této oblasti navrhuje strategická řešení k dosažení nejlepších výsledků v souladu s požadavky zákazníků. Metodika společnosti je aplikována v několika špičkových inovačních firmách z oblasti eventového managementu ve Španělsku. Angeles pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách, kde pomáhá studentům s přípravou na jejich budoucí povolání. Její hlavní specializací jsou inovace a podnikání.

Přednáška

Jak vytvářet strategické eventy

Tomáš Poucha

Profil

Tomáš je přední český marketingový odborník. Pomáhá lidem a společnostem posunout se - nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí. Rád řeší problémy - jak zlepšit a posunout podnikání - věnuje se efektivním business modelům, employer brandu, optimalizaci fungování firem, zvyšování angažovanosti.. K smrti rád vaří, chalupaří a vyrábí loutky.

Přednáška

Měřitelnost a přínos eventů

Marie Votrubová

Profil

Marie Votrubová má dlouhodobé zkušenosti v oblasti event marketingu především v oblasti FMCG.

Svojí kariéru započala ve společnosti HEINEKEN Česká republika na pozici Event Managera – jedním z největších projektů byla realizace komerční FAN zóny při MS v ledním hokeji konaným v Praze v roce 2015.

Později se Marie věnovala i startupovému projektu Senzu Drink.

V současné době zastává pozici Brand Managera ve společnosti STOCK Božkov Plzeň.

Přednáška

Je Event ještě efektivni investice pro FMCG značky?

Martin Pošta

Profil

Martin Pošta (37) je zakladatelem několika významných kulturních akcí a dlouholetým manažerem v oblasti kultury. Vystudoval VŠE a FAMU, dlouhá léta pracoval na MFF Karlovy Vary, založil festival debutů Fresh Film Fest, prodejní přehlídku současného designu designSUPERMARKET a festival světla SIGNAL, jehož patý ročník navštívilo okolo 600.000 diváků a stal se tak nejnavštěvovanější kulturní akcí ČR. Prostřednictvím své firmy Fresh Films je také producentem několika filmů, např. ceněného dokumentu česká RAPublika. Produkuje také videomappingové projekty skupiny The Macula. Ta získala proslulost zejména projekcí na přažský Staroměstský orloj, má za sebou také zakázky pro Dubaj, Liverpoool a Bukurešť a mnohé další. Aktuálně připravuje šestý ročník SIGNAL Festivalu a spolupodílí se na vzniku celovečerního animovaného filmu Myši patří do nebe.

Přednáška

Efektivní využití moderních technologií pro vytvoření neopakovatelné události

Jens Mayer

Profil

Jens postavil svoji kariéru na tom, že značkám buduje silné vztahy se zákazníky prostřednictvím live a digitálního marketingu. Řídí všechny německy mluvící kanceláře Jack Morton a spolupracuje s klienty jako Samsung, Novartis, SABIC a s předními značkami v automobilovém průmyslu. … a IVBC a pracoval pro klienty jako Accenture, BMW, KPMG, Dell, Interl, Esprit, Hugo Boss nebo Ikea.

Přednáška

Jak smysluplně používat technologie během eventů pro vytváření zákaznických zážitků

Tato přednáška se bude zabývat pohledem na vztah mezi technologiemi a eventy a tím, jak maximálně zvýšit přínos content marketingu, jak zkombinovat eventové aktivity s digitální podporou. Dozvíte se, jak reagovat na strategické výzvy vašich klientů. Zjistěte, proč je důležité zachovat lidský přístup, jak zvýšíte účast na vašich aktivitách i jak budovat komunity za pomoci implementace technologií do live marketingových aktivit

Eric de Groot

Profil

Eric je jedním z prvních „designérů“ meetingů a konferencí. Jeho průkopnická práce začala v roce 1992. Nyní se zabývá holandským trhem ve společnosti De Wet van Thomas a mezinárodními tématy v MindMeetingu. Díky svému hereckému vzdělání je jeho pohled na uspořádání a pořádání konferencí a meetingů inovativní a neotřelý. Eric pravidelně pořádá semináře a vzdělávací semináře pro odborníky v oblasti pořádání eventů. Eric byl také MPI (Meeting proffesionals Internation) při zpracování klíčové studie "Future of Meetings". Žije v Nizozemsku.

Přednáška

Rozbijte stereotypy: pořádejte vaše meetingy a konference tak, aby přinášely výsledky

Seznamte se s inovativním pojetím, jak uspořádat kvalitní meeting. Co znamená změna pasivního přístupu účastníků k aktivnímu a co organizátor takového meetingu potřebuje. Jak zapojit účastníky do spoluvytvoření konference a tím prohloubit jejich zážitek.

© 2018 All rights reserved